Fundacja Polsat

Fundacja POLSAT z nowym, odświeżonym logo!

Fundacja POLSAT z nowym, odświeżonym logo!

W 15 jubileuszowym roku działalności Fundacja POLSAT odświeża swoje logo. Logo Fundacji POLSAT przeszło lifting zarówno w obrębie znaku graficznego jak i hasła. Zmiana logo nastąpiła w czasie jubileuszowego roku funkcjonowania Fundacji POLSAT i ma podkreślać nowoczesny charakter tej jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce.

„Poszukiwaliśmy rozwiązania, które odświeży i unowocześnieni wizerunek fundacji a równocześnie będzie nawiązywało do naszej piętnastoletniej tradycji. Mam nadzieję, że będzie odbierane jako bardziej przyjazne, czytelne i co najważniejsze kojarzące się z dziećmi.” –  komentuje rewitalizację znaku Elżbieta Zającówna, wiceprezes Fundacji POLSAT.

Dotychczasowy znak fundacji powstał równocześnie z zainicjowaniem jej działań w 1996 roku. Nowe odświeżone logo funkcjonuje od sierpnia 2011 roku. Wykorzystywane będzie we wszystkich formach komunikacji fundacji min. spotach telewizyjnych i informacjach prasowych.