Fundacja Polsat

Rekordowy wynik „MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO”.

Rekordowy wynik „MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO”.

Oglądało go prawie 8,8 mln widzów! Zebraliśmy ponad 2 miliony złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.

Charytatywny „MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY" nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 łącznie przyciągnął przed telewizory 54,9 procent widzów w grupie 16-49*. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała „MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY", według wstępnych oszacowań udało nam się zebrać kwotę 2.000.999,58 złotych. To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję POLSAT i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku po raz pierwszy Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć dzięki aplikacji ipla w internecie, z tej możliwości skorzystało 4 185 użytkowników.

Serdecznie dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się w tym roku wesprzeć naszą akcję! Szczególne podziękowania należą się firmom:
Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Polkomtel S.A, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Alior Bank, Avanssur S.A., BRE BANK S.A., Coca Cola Poland Services Sp. z o.o., De'Longhi Sp. z o.o., Invest Bank S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., McDonalds Polska Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o., Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o., PZU S.A., Skoda Auto Polska S.A., Telekomunikacja Polska S.A.

Do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego po raz kolejny zachęcał widzów wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, który w specjalnie przygotowanym spocie wystąpił w roli Świętego Mikołaja. Wspierali go dziennikarze Wydarzeń Monika Zalewska, Piotr Czech, Grzegorz Kępka oraz Monika Miller z POLSAT News. Świętego Mikołaja w studiach POLSATU powitał Jarosław Gugała - Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki.

Dotychczasowe osiem edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 8 400 000 złotych.

* dane według Nielsen Audience Measurement


DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY WSPARLI NASZĄ AKCJĘ
„MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY"