Fundacja Polsat

MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY – JUŻ PO RAZ DZIEWIĄTY! Włącz POLSAT 6 grudnia o godz. 18:45, tuż przed Wydarzeniami!

Mikołajkowy Blok Reklamowy to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom – podopiecznym Fundacji POLSAT. Jak co roku, by pomagać wystarczy włączyć Telewizję POLSAT 6 grudnia o godz. 18.45, tuż przed Wydarzeniami i obejrzeć specjalnie przygotowany blok reklamowy. Również w tym roku akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla – Mikołajkowy Blok Reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony.

Mikołajkowy Blok Reklamowy to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom - podopiecznym Fundacji POLSAT. Jak co roku, by pomagać wystarczy włączyć Telewizję POLSAT 6 grudnia o godz. 18.45, tuż przed Wydarzeniami i obejrzeć specjalnie przygotowany blok reklamowy. Również w tym roku akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla - Mikołajkowy Blok Reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony.

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną na leczenie
i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy będzie już dziewiątą okazją do pomocy potrzebującym dzieciom. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co rok wciela się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, będą przedstawiciele różnych zawodów między innymi strażacy i piekarze. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń: Monika Zalewska, DariuszOciepa, Grzegorz Kępka oraz Joanna Górska, Beata Cholewińska i Klaudiusz Slezak z POLSAT News. Razem namawiać będą do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego - ponieważ im więcej osób zasiądzie przed telewizorami, tym większa będzie kwota jaką reklamodawcy przekażą Fundacji POLSAT. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powita prowadzący ich główne wydanie -  Jarosław Gugała.

Dotychczasowe osiem edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 8,5 mln złotych! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitacje dzieci.