Fundacja Polsat

Rekordowy wynik IX MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO. Oglądało go ponad 8,8 mln widzów!

Zebraliśmy ponad 2 miliony złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT. Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 łącznie przyciągnął przed telewizory 54.4 % widzów w grupie 16-49*. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, według wstępnych oszacowań udało nam się zebrać kwotę 2 071 098,68 złotych.

Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 łącznie przyciągnął przed telewizory 54.4 % widzów w grupie 16-49*. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, według wstępnych oszacowań udało nam się zebrać kwotę 2 071 098,68 złotych. To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję POLSAT i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz drugi MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY można było obejrzeć w Internecie dzięki serwisowi ipla.

Serdecznie dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się w tym roku wesprzeć naszą akcję! Szczególne podziękowania należą się firmom:

Procter&Gamble DS. Polska Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Zott Polska Sp. z o.o., WARTA - Towarzystwo Ubezpieczeń i ReasekuracjiS.A., Invest Bank S.A., Orange Polska, Alior BankS.A., Cyfrowy Polsat S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja, Coca Cola Poland Services Sp. z o.o., Bank Millenium S.A., Kraft Foods Polska Sp. z o.o., AmRest Sp. z o.o., Bank Zachodni WBK S.A., Liberty Seguros Reaseguros S.A., PZUS.A., P4 Sp. z o.o., De\'Longhi Sp. z o.o., Nikon PolskaSp. z o.o., Lindt&SprungliPoland Sp. z o.o., Sony Computer EntertainmentPolska Sp. z o.o.


Do oglądania MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGOpo raz kolejny zachęcał widzów wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, który w specjalnie przygotowanych spotach wystąpił w roli Świętego Mikołaja. Wspierali go dziennikarze Wydarzeń i POLSAT News: Monika Zalewska, Dariusz Ociepa, Grzegorz Kępka oraz Joanna Górska, Beata Cholewińska i Klaudiusz Slezak. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powitał prowadzący ich główne wydanie -  Jarosław Gugała.


Dotychczasowe dziewięć edycji kampanii MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 10 500 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoja pomocą 19 504 dzieci.

* dane według Nielsen Audience Measurement

DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY WSPARLI TEGOROCZNY
MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY!