Fundacja Polsat

Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci.

Na antenie Telewizji POLSAT ruszyła kolejna, dziewiąta już odsłona kampanii pod hasłem „Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci”. Bohaterami kampanii są widzowie, którzy poruszeni historiami chorych dzieci pomagają podopiecznym Fundacji POLSAT wysyłając SMS o treści POMOC na numer 7531 i zachęcając innych do pomocy.

Na antenie Telewizji POLSAT ruszyła kolejna, dziewiąta już odsłona kampanii pod hasłem „Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci”. Bohaterami kampanii są widzowie, którzy poruszeni historiami chorych dzieci pomagają podopiecznym Fundacji POLSAT wysyłając SMS o treści  POMOC na numer 7531 i zachęcając innych do pomocy.
Kampania składa się z 4 30-sekundowych spotów. Emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT, Polsat Cafe, Polsat News, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Biznes, Polsat Film, Polsat 2, ATM Rozrywka, TV4 i Superstacji.

W naszych najnowszych spotach, chcemy pokazać, że wsparcie naszych podopiecznych jest naprawdę łatwe, a pomoc ta przynosi konkretną, wymierną poprawę jakości ich życia – pieniądze przeznaczane są na leki, terapię lub operacje dla chorych dzieci. Kilka wysłanych sms-ów uruchamia całą lawinę wydarzeń, która kończy się uśmiechem dziecka i ulgą na twarzach jego rodziców.” – powiedziała o najnowszej kampanii Wiceprezes Fundacji POLSAT – Krystyna Aldridge-Holc.

W czterech odsłonach spotu występują darczyńcy fundacji - Beata i Hubert, Jerzy, Grażyna i Natalia. Dla nich ważne jest, że mogą pomagać innym, „bo każdy dobry uczynek do nas wraca” – jak mówi Jerzy w spocie.
Bohaterami są także podopieczni Fundacji POLSAT – Marysia i Krzyś z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz Maja z zespołem Downa. „Chore dziecko to najbardziej bezbronna istota na świecie. Stale potrzebuje opieki, miłości, kogoś, kto je przytuli… potrzebuje także lekarstw, bardzo drogich, i skomplikowanych terapii.” – powiedziała Grażyna w spocie.

Takich dzieci, jak Maja, Marysia i Krzyś, które potrzebują pomocy każdego dnia są w Polsce tysiące.
Fundacja POLSAT stara się pomagać podopiecznym każdego dnia.

Kampanię zrealizowała Telewizja POLSAT. Spoty wyreżyserował Michał Fazlejew, producentem wykonawczym był Krzysztof Hansz.