Fundacja Polsat

Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci.

Na antenie Telewizji POLSAT ruszyła kolejna, dziesiąta odsłona kampanii pod hasłem „Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci”. Spoty mają za zadanie pokazać wagę każdego, pojedynczego SMS-a o treści POMOC wysłanego by wesprzeć działania Fundacji – dofinansowanie rehabilitacji podopiecznych, remonty i wyposażenie szpitali oraz zakup i dofinansowanie leczenia. Kampania składa się z 3 30-sekundowych spotów. Emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT, Polsat Cafe, Polsat News i Polsat Play.

Na antenie Telewizji POLSAT ruszyła kolejna, dziesiąta odsłona kampanii pod hasłem „Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci”. Spoty mają za zadanie pokazać wagę każdego, pojedynczego SMS-a o treści POMOC wysłanego by wesprzeć działania Fundacji – dofinansowanie rehabilitacji podopiecznych, remonty i wyposażenie szpitali oraz zakup i dofinansowanie leczenia.  Kampania składa się z 3 30-sekundowych spotów. Emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT, Polsat Cafe, Polsat News i Polsat Play.

Fundacja POLSAT każdego dnia realizuje swoje cele statutowe, którymi są ratowanie życia i zdrowia dzieci. Celem najnowszej odsłony kampanii Jesteśmy dla dzieci, jest pokazanie jak czynnie w tej pomocy uczestniczą nasi darczyńcy – każdy SMS przez nich wysłany jest np. cząstką aparatu do ultrasonografii przekazanego do szpitala, działaniem rehabilitanta lub lekami do chorego dziecka. To naprawdę wielka i wymierna pomoc – składająca się z wielu małych, dobrych uczynków.” – powiedziała o najnowszej kampanii Wiceprezes Fundacji POLSAT – Krystyna Aldridge-Holc.

W trzech odsłonach spotu widzimy chore dzieci w czasie ich codziennej walki o lepszą przyszłość. Na sali operacyjnej, w aptece oraz na sali ćwiczeń rehabilitacyjnych impulsem do działania i motorem zmian jest każdorazowo przesłany SMS.  

Kampanię zrealizowała Telewizja POLSAT. Spoty wyreżyserował Michał Fazlejew, producentem wykonawczym był Krzysztof Hansz.