Fundacja Polsat

10. MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY

10. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało prawie 7 mln widzów! Zebraliśmy niemal 1,5 miliona złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.

10. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało prawie 7 mln widzów!
Zebraliśmy niemal 1,5 miliona złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 45.1% widzów w grupie 16-49*. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, według wstępnych oszacowań udało nam się zebrać kwotę 1.491.566,81złotych. To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję POLSAT i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz trzeci MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY można było obejrzeć w Internecie dzięki serwisowi Ipla.


Serdecznie dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się w tym roku wesprzeć naszą akcję! Szczególne podziękowania należą się firmom:

Alior Bank, Animex Sp. z o.o., Avon Cosmetics Polska, Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., Cyfrowy Polsat S.A., Invest Bank S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja, Kaufland Polska, Markety Sp. z o.o. Sp. k., Mondelez Polska S.A., P4 Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., Polpharma S.A., Orange Polska, Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., PZU S.A., Storck Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Skoda Polska

Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że pomimo nietypowych warunków atmosferycznych, aż tyle osób zjednoczyło się przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! Z naszych informacji wynika, że telewizor był również w Pałacu Prezydenckim.” komentuje wyniki Mikołajkowego Bloku Reklamowego Krystyna Holc, Prezes Fundacji POLSAT.

Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego już po raz 7 wcielił się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, byli uczniowie podstawówki, policjanci, klienci w sklepie oraz goście restauracji. Po raz kolejny Mikołaja wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński, Klaudiusz Slezak oraz prowadzący Wydarzenia – Jarosław Gugała.

Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 12 000 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoja pomocą 21 559 dzieci.

* dane według Nielsen Audience Measurement

 

DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY WSPARLI TEGOROCZNY
MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY!