Fundacja Polsat

Ponad 6 milionów widzów obejrzało 13. Mikołajkowy Blok Reklamowy!

Aż 1,2 miliona złotych zebranych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.

Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadawany 6 grudnia o godzinie 18:45 obejrzało średnio 6 073 564 widzów co przełożyło się na 31,6% udziałów w grupie 4+ oraz 36,5% w grupie 16-49*. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, według wstępnych oszacowań zebrano kwotę 1.247.662,28 złotych.


To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.


Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.


Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną akcję! Szczególne podziękowania kierujemy do firm:
Alior Bank S.A., Coca Cola Services Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Electronic Arts Polska Sp. z o.o., Grupa Allegro Sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja, LOTTE Wedel Sp. z o.o., mBank S.A., McDonalds Polska Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Orange Polska S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Procter & Gamble DS Polska Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., THE PRUDENTIAL ASSURANCE COMPANY LIMITED SP. Z O. O., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.


- Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! Ten prosty gest miał wielką moc – powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.


W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 16,3 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.


Od 19 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi  emitowano w telewizji internetowej ipla, w radiu MUZO.FM  oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, reżyserem spotów był Mariusz Palej, a producentem Krzysztof Hansz.


* dane według Nielsen Audience Measurement