Fundacja Polsat

Ponad 6 milionów widzów obejrzało 14. Mikołajkowy Blok Reklamowy!

Ponad 1,2 miliona złotych zebranych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.

14 MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, który Telewizja Polsat wyemitowała 6 grudnia o godzinie 18:45, obejrzało ponad 6 milionów widzów. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. W grupie 4+ było to 34,5%, a w grupie 16-49 aż 41,4%!

Dzięki ogromnej widowni MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO, według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.255.650,64 złotych dla podopiecznych Fundacji Polsat. To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.

- Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną akcję! Szczególne podziękowania kierujemy do firm: Coca Cola Services Sp. z o.o., Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Getback S. A., Grupa Allegro Sp. z o.o., Grupa Maspex Wadowice, Jeronimo Martins Dystrybucja, McDonalds Polska Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Orange Polska S.A., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Philips Polska Sp z o.o., Plus Bank S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Procter & Gamble DS Polska Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., T-Mobile Polska S.A., VISA Europe Management Services Limited Sp. z o.o. To wzruszające i wspaniałe móc widzieć tak ogromne zaangażowanie naszych widzów i pomoc, którą niosą ludzie dobrej woli tym najbardziej potrzebującym i bezbronnym czyli chorym dzieciom, którym Fundacja Polsat niesie pomoc. Dziękujemy za ten dar wielu ser - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

 

W ciągu dotychczasowych czternastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magdalena Hykawy, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.

Od 23 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi emitowano w telewizji internetowej ipla, w radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Andrzej Szajewski i Michał Konwicki, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz.