Fundacja Polsat

To już 15. Mikołajkowy Blok Reklamowy!

„6 grudnia, godzina 18:45, oglądajcie i pomagajcie. To prosty gest!”. Już po raz piętnasty zobaczymy charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy.

Celem akcji Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media, jest pomoc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Telewizji Polsat, w telewizji internetowej IPLA oraz na stronie Polsat.pl. Podczas poprzednich 14. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą ponad 33 tysiące dzieci.

To jubileuszowa, piętnasta edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Wpływy z akcji Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. Ponownie w rolę Świętego Mikołaja wciela się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski. W tym roku wspomogą go dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji Polsat. Będą to: Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat - Dorota Gawryluk, a także Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Bartosz Kwiatek.

Mikołajkowy Blok Reklamowy to już przedświąteczna tradycja. Tradycja, która sprawia, że nie wychodząc z domu możemy stać się Świętym Mikołajem i w prosty sposób pomóc chorym dzieciom. Niezmiennie, 6 grudnia o 18:45 możemy zrobić ten prosty gest. Wystarczy usiąść przed telewizorem, a im wyższe wyniki oglądalności tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie potrzebujących - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Od 21 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach będą zapraszać widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej IPLA oraz w radiu MUZO.FM.

Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz.