Fundacja Polsat

 

Twój 1%

Nawet najmniejsza kwota może pomóc chorym dzieciom.
To takie proste!

Wystarczy, że wpiszesz 
KRS 0000 135 921 
do deklaracji podatkowej.

Wspólnie z Fundacją POLSAT - rozlicz się sercem.


Twój <b>1%</b>

Program do
rozliczeń
podatkowych


Pobierz bezpłatnie

O kampanii

Całą kwotę zebraną z 1% przekazujemy na zakup leków, finansowanie rehabilitacji i leczenia najmłodszych pacjentów w placówkach medycznych.

Ty też możesz pomóc naszym podopiecznym - 1% Twojego podatku ma wielką wartość!

Do dziś z 1% otrzymaliśmy kwotę 12 885 852,99 złotych.

 

  • Sandra z Iławy

    Sandra z Iławy

    Sandra ma sześć lat, urodziła się z Zespołem Downa. Dzięki systematycznej  rehabilitacji dziewczynka koncentruje się na zadaniach stawianych przez terapeutę. Dziś Sandra potrafi naśladować, chętnie wchodzi w zabawy, potrafi dopasowywać, jest na etapie budo (...)

  • Mikołaj z Radomia

    Mikołaj z Radomia

    Mikołaj ma trzy latka, urodził się z encefalopatią (uszkodzeniem mózgu), zdiagnozowano u niego również opóźnienie rozwoju.
    Mikołaj uczęszcza do przedszkola, szybko zaaklimatyzował się w grupie rówieśniczej. Jest dzieckiem bardzo wesołym, ciekawym świata,  (...)






 

Mikołajkowy
Blok Reklamowy

Pomóż chorym dzieciom.
Włącz POLSAT!

O kampanii

Ponad 6 milionów widzów obejrzało 13. Mikołajkowy Blok Reklamowy!

Ponad 1,2  miliona złotych zebranych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.
Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadawany 6 grudnia o godzinie 18:45 obejrzało średnio 6 073 564 widzów co przełożyło się na 31,6% udziałów w grupie 4+ oraz 36,5% w grupie 16-49*. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, według wstępnych oszacowań zebrano kwotę 1.247.662,28 złotych.


To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.


Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.


Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną akcję! Szczególne podziękowania kierujemy do firm:
Alior Bank S.A., Coca Cola Services Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Electronic Arts Polska Sp. z o.o., Grupa Allegro Sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja, LOTTE Wedel Sp. z o.o., mBank S.A., McDonalds Polska Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Orange Polska S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Procter & Gamble DS Polska Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., THE PRUDENTIAL ASSURANCE COMPANY LIMITED SP. Z O. O., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.


- Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! Ten prosty gest miał wielką moc – powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.


Dotychczasowe trzynaście edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości ponad  16 300 000 złotych! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.


Od 19 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi  emitowano w telewizji internetowej ipla, w radiu MUZO.FM  oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, reżyserem spotów był Mariusz Palej, a producentem Krzysztof Hansz.
* dane według Nielsen Audience Measurement

 

 

ORGANIZATORZY KAMPANII

Polsat Polsat Media


 

Polskie
Nadzieje
Olimpijskie

O programie

Polskie Nadzieje Olimpijskie - program skierowany do organizacji i zrzeszeń sportowych, szkół sportowych, organizacji pozarządowych zapewniających możliwość uprawiania sportu wyczynowego, jak również zajmujących się organizacją zajęć sportowych dla dzieci chorych i niepełnosprawnych a także realizacją programów wyrównujących różnice pomiędzy sportowcami pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi. Organizatorami programu są Polski Komitet Olimpijski, firma Procter & Gamble, Telewizja Polsat oraz agencja Grey Group.


W ramach trzech edycji Programu „Polskie Nadzieje Olimpijskie”, przydzieliliśmy 34 granty dla ośrodków sportowych, w których trenują dzieci i młodzież zdrowa oraz 10 grantów dla dzieci i młodzieży chorej i niepełnosprawnej. Łączna kwota przyznana w czasie trzech edycji wyniosła blisko trzy miliony złotych.

 

 

 

RUSZYŁA II EDYCJA PROGRAMU „POLSKIE NADZIEJE OLIMPIJSKIE”


Polski Komitet Olimpijski, firma Procter & Gamble, Telewizja Polsat oraz Grey Group wspólnie wspierają młodych sportowców.

5 kwietnia w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyło się spotkanie inaugurujące II edycję programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Celem akcji jest udzielanie wsparcia organizacjom i instytucjom organizującym zajęcia sportowe dla dzieci i  młodzieży uprawiających sporty olimpijskie, a także rozpowszechniających aktywność sportową wśród dzieci chorych i niepełnosprawnych. Organizatorami programu są Polski Komitet Olimpijski, firma Procter & Gamble, Telewizja Polsat oraz agencja Grey Group. Ambasadorem programu został Robert Korzeniowski.


Sport to więcej niż aktywność fizyczna


Aktywność sportowa ma pozytywny wpływ na rozwój fizyczny, intelektualny oraz społeczny dziecka. Sport nie tylko rozwija fizycznie, ale także uczy funkcjonowania w grupie rówieśniczej – a co za tym idzie w społeczeństwie. Pomaga przezwyciężać ograniczenia fizyczne i psychiczne, co jest szczególnie ważne dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Program „Polskie Nadzieje Olimpijskie” ma na celu wspieranie młodych poprzez sport – zarówno z myślą o ich osobistych sukcesach i spełnieniu marzeń, jak i wyłanianiu talentów, mogących w przyszłości reprezentować Polskę na zawodach sportowych.

Program „Polskie Nadzieje Olimpijskie” wspiera finansowo organizacje i zrzeszenia sportowe, szkoły sportowe, organizacje pozarządowe zapewniające możliwość uprawiania sportu wyczynowego, jak również podmioty zajmujące się organizacją zajęć sportowych dla dzieci chorych lub niepełnosprawnych, a także realizacją programów wyrównujących różnice między sportowcami pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi.


Dyspozycja środków pieniężnych odbywa się poprzez Polską Fundację Olimpijską (dzieci zdrowe) oraz Fundację Polsat (dzieci chore i niepełnosprawne). Program finansowany jest z środków pozyskanych od sponsorów. Wnioski o granty w II edycji programu Polskie Nadzieje Olimpijskie można składać do 30 kwietnia 2016. Bliższe informacje o Programie i jego regulamin można znaleźć na stronie www.nadziejeolimpijskie.pl


11 czerwca 2016 roku, podczas 18. Pikniku Olimpijskiego została ogłoszona lista zdobywców grantów drugiej edycji programu grantowego Polskie Nadzieje Olimpijskie.
Wyłoniono 22 nagrodzone organizacje, w tym 5 organizacji zajmujących się zajęciami sportowymi dla dzieci i młodzieży chorych i niepełnosprawnych, a łączna suma grantów wyniosła prawie 890 000 zł.

W tegorocznej edycji Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie w ramach I Filaru: Sport Dzieci i Młodzieży, granty otrzymały:

  • Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarza w Zakopanem
  • Organizacja Środowiskowa Akademickiego Związku Sportowego w Poznaniu
  • Powiatowy Zespół Placówek – Szkoła Mistrzostwa Sportowego Szczyrk
  • Uczniowski Klub Sportowy "LA BASKET" w Warszawie
  • Uczniowski Ludowy Zapaśniczy Klub Sportowy „HEROS” w Czarnym Borze
  • Uczniowski Klub Sportowy „UKS-190” w Łodzi
  • Klub Sportowy „Spójnia” w Warszawie
  • Niepubliczne Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące – Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Płocku Związku Piłki Ręcznej w Polsce
  • Stowarzyszenie Turystyczno-Sportowe „POMERANIA” w Szczecinku
  • Polski Związek Podnoszenia Ciężarów w Warszawie
  • Klub Sportów Wodnych i Rowerowych „PEGAZ” we Wrocławiu
  • Atletyczny Klub Sportowy
  • Międzyszkolny Klub Sportowy „CUPRUM” Lubin
  • Policyjny Klub Sportowy „GWARDIA” Szczytno
  • Klub Sportowy „G’POWER” Gorzów
  • Międzyszkolny Klub Sportowy „DWÓJKA” w Warszawie
  • Ludowy Klub Sportowy „HILLTOP” Wiśniowa-Osieczany



W ramach II Filaru: Upowszechnianie Sportu dla Dzieci i Młodzieży Chorej lub Niepełnosprawnej, granty otrzymały:

  • Fundacja Akademia Integracji - „Praca, Edukacja, Sport” w Warszawie
  • Uczniowski Klub Sportowy „Salwator” Kraków
  • Tarnowskie Zrzeszenie Sportowe Niepełnosprawnych „Start” w Tarnowie
  • Uczniowski Klub Sportowy „OKEJ” Lublin
  • UKS „Gladiator” Przemyśl

 

 

Więcej informacji znajduje się na stronie www.nadziejeolimpijskie.pl

 

Jesteśmy dla dzieci

Jeśli chcesz pomóc chorym dzieciom.
wyślij SMS o treści POMOC
pod numer 7531

Historie naszych podopiecznych






Dzieci dzieciom


3 MAJA 2009 ROKU NA ANTENIE TELEWIZJI POLSAT RUSZYŁA KAMPANIA „DZIECI DZIECIOM”.
KAMPANIA BYŁA WYJĄTKOWA - HISTORIE CHORYCH DZIECI OPOWIEDZIELI ICH ZDROWI PRZYJACIELE.


Poprzez spoty chcieliśmy pokazać, że podopieczni Fundacji POLSAT mają marzenia i pasje, które chcą i mogą rozwijać razem ze swoimi zdrowymi przyjaciółmi. Choroba nie powinna wykluczać dzieci ze wspólnego życia z rówieśnikami. Chcieliśmy też aby dorośli zatrzymali się na chwilę i zobaczyli, że obok żyją chore dzieci, które potrzebują naszej pomocy. Czasami wystarczy poświęcić odrobinę swojego czasu. Pomóc w opłaceniu leczenia lub rehabilitacji. Bo tak naprawdę WYSTARCZY CHCIEĆ!

Zajrzyj do „historii naszych bohaterów” – poznasz tam historie dzieci z tej kampanii.

Zobacz zdjęcia z nagrania spotów.






Mechanizm SMS

Choroba dziecka to dla wielu polskich rodzin dramat nie tylko w wymiarze emocjonalnym, ale i materialnym. Specjalistyczne leczenie, nowoczesne środki farmaceutyczne czy skomplikowane zabiegi operacyjne wiążą się z kosztami, które często przekraczają finansowe możliwości rodziców. Państwowa służba zdrowia z wielu powodów nie jest w stanie otoczyć właściwą opieką wszystkich potrzebujących. Fundacja Polsat ratuje zdrowie i życie dzieci, które bez jej pomocy nie mają szans na wyzdrowienie.

Podopieczni fundacji – bohaterowie kampanii ”Wystarczy chcieć” w spotach apelują o pomoc nie tylko dla siebie ale także dla innych chorych dzieci.

 

MOŻESZ POMÓC - WYŚLIJ SMS O TREŚCI POMOC POD NUMER 7531. 
Koszt jednego połączenia wynosi 6,15 zł z Vat. Od 18 lat.

Dziękujemy operatorom sieci komórkowych za wsparcie naszych działań i przekazanie całego dochodu z połączeń na rzecz chorych dzieci.







Wystarczy chcieć?
Zapytajmy siebie, jaka jest alternatywa?
Alternatywą jest: Wystarczy nie chcieć.
To łatwiejsze niż „wystarczy chcieć”.
Bo „wystarczy nie chcieć”, to znaczy nic nie robić.
Także dla tych, którzy potrzebują pomocy.
Wystarczy chcieć.

Jacek Cygan


Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 27 297 małych pacjentów i wsparła finansowo 1185 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 210 748 999,24 złotych.

Dziękujemy!

W codziennym życiu często zapominamy o innych, a szczególnie o tych, którzy potrzebują pomocy.
Nie mamy czasu, aby pomyśleć, że wystarczy drobny gest, by pomóc innym walczyć o zdrowie i przywrócić im nadzieję na lepsze jutro. A wystarczy naprawdę niewiele - wystarczy chcieć.

W sytuacjach związanych ze swoją pracą w kampanii „Wystarczy chcieć" wystąpili znani i wybitni przedstawiciele świata filmu, muzyki, telewizji i nauki. W spotach możemy zobaczyć: Jerzego Stuhra, Małgorzatę Foremniak, Magdalenę Różyczkę, Pawła Wilczaka, Agnieszkę Włodarczyk, Cezarego Żaka, Edytę Górniak, Kayah, Grzegorza Markowskiego, Marylę Rodowicz, Michała Wiśniewskiego, Ninę Terentiew, Agatę Młynarską, Krystynę Czubówną, Katarzynę Cichopek, Joannę Koroniewską, Macieja Dowbora, Krzysztofa Ibisza, Jerzego Kryszaka, Wojciecha Eichelbergera, Jacka Cygana oraz Leszka Możdżera, który nie tylko wystąpił w kampanii, ale także skomponował muzykę do spotów.

Reżyserem spotów kampanii „Wystarczy chcieć" jest Michał Fazlejew.

Reżyserami spotów dla fundacji m.in. byli też: Patryk Vega, Kuba Brożek, Lucyna Erdmanis, Adek Drabiński.



 

Nurture for Fundacja Polsat

Fundacja objęła patronatem wprowadzenie nowoczesnej metody zabiegów wewnątrzmacicznych dotyczących rozszczepu kręgosłupa- jest to wada, która pojawia się na bardzo wczesnym etapie rozwoju płodu - zwykle przed 5 tygodniem ciąży. Dzięki ogromnemu postępowi medycyny perinatalnej na całym świecie rozszczep kręgosłupa jest obecnie rozpoznawany najczęściej już w życiu płodowym w czasie rutynowego badania ultrasonograficznego wykonywanego w 20-22 tygodniu ciąży.

 

W Polsce nie ma obecnie możliwości wykonywania takich operacji metodą fetoskopową.
I Klinika Położnictwa i Ginekologii przy współpracy z Profesorem Thomasem Kohlem ze Szpitala Uniwersyteckiego w Giessen zainicjowała projekt mający polegać na wdrożeniu fetoskopowych operacji rozszczepu kręgosłupa w Polsce.
Fundacja Polsat sfinansuje zakup sprzętu oraz wydatki związane z implementacją procedury.
Dochód ze sprzedaży toreb „Nurture for Fundacja Polsat” z logo Fundacji Polsat, zostanie przekazany na ww. projekt.

 

Informacje o torbie http://nurture.pl/produkt/torba-nurture-dla-fundacji-polsat/

 

Więcej informacji o nowoczesnej metodzie leczenia w programie "Wystarczy chcieć"