Mikołajkowy Blok Reklamowy ma wielką moc!

Ponad 1,7 miliona złotych zebranych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.

Mikołajkowy Blok Reklamowy ma wielką moc!

19. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało ponad 4,2 miliony widzów*, dzięki którym zebraliśmy kwotę 1.774.517,98 zł na pomoc dzieciom. To nieco ponad 145 tysięcy złotych więcej niż w zeszłym roku.

Tegoroczna akcja, organizowana w dniu jubileuszu 30-lecia Telewizji Polsat miała wielką moc. Jak co roku odliczanie do Mikołajkowego Bloku Reklamowego to czas wyjątkowy. Do oglądania zapraszało liczne grono gwiazd, artystów i dziennikarzy od lat związanych ze stacją, a na antenie Polsat i Polsat News można było obejrzeć szereg materiałów ukazujących działania Fundacji na rzecz potrzebujących dzieci.

Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną inicjatywę! Szczególne podziękowania kierujemy do firm:

Andreas Stihl Sp. z o.o., Apart Sp. z o.o., Asseco Poland S.A., Cyfrowy Polsat S.A., FHP Vileda Sp. z o.o., Grupa Maspex Sp. z o.o., Hasbro S.A., Kujawski, Mcdonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert S.A., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., Netia S.A., Nivea Polska Sp. z o.o., Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Oponeo.pl S.A., P4 Sp. z o.o., Pepco Poland Sp. z o.o., PKN Orlen S.A, PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., PZU S.A., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne „Polpharma” S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.

W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media chciałbym podziękować widzom oraz wszystkim reklamodawcom za udział i zainteresowanie. Coroczny sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego to ich zasługa. Beneficjentami tej akcji są chore dzieci, które dzięki wyemitowanym reklamom otrzymają tak potrzebną im pomoc. W tym wyjątkowym roku dla naszej Telewizji, dzięki widzom po raz kolejny udało się zebrać wysoką kwotę na ten szczytny cel – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

Dziękujemy za tak wielką pomoc widzów oraz wsparcie gwiazd, które zaangażowały się w akcję. W tym roku swoje 30 lecie świętuje Telewizja Polsat, bez której Fundacja Polsat nie mogłaby funkcjonować i pomagać potrzebującym dzieciom – naszym podopiecznym. Przed nami kolejne lata pracy i nowe wyzwania. Dzięki inicjatywom takim jak Mikołajkowy Blok Reklamowy możemy realizować nasze cele, oczywiście w myśl hasła – „Jesteśmy dla dzieci” – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Spoty zachęcające widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego były emitowane na antenach Grupy Polsat Plus. Akcja była dodatkowo komunikowana w Internecie, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowała się cała plejada gwiazd Polsatu, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport.

Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 26 lat swojej działalności pomogła blisko 42 000 małym pacjentom i wsparła finansowo prawie 2700 placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe przekazała prawie 280 milionów złotych.

* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.