Fundacja Polsat

Sukces 11 edycji akcji Mikołajkowy Blok Reklamowy!

MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY oglądało prawie 7 mln widzów! Zebraliśmy ponad 1,5 miliona złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT. Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory prawie siedem milionów widzów!

Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory prawie siedem milionów widzów, co w grupie 16-49* przełożyło się na udział w wysokości 40,5% widzów. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, według wstępnych danych szacunkowych  udało  się nam zebrać kwotę ponad 1,5 miliona złotych – jest to kwota wyższa niż w roku ubiegłym. To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję POLSAT i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY można było obejrzeć w Internecie dzięki serwisowi Ipla.

Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co roku wcielił się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, byli rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz  piekarze. Po raz kolejny Mikołaja wspomogli również dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. Razem namawiali do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego.  Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powitał, prowadzący ich główne wydanie -  Jarosław Gugała.

Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 12 000 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 24 179 dzieci.
Serdecznie dziękujemy wszystkim firmom oraz widzom, którzy zdecydowali się w tym roku wesprzeć naszą akcję!