Fundacja Polsat

 

Twój 1%

Nawet najmniejsza kwota może pomóc chorym dzieciom.
To takie proste!

Wystarczy, że wpiszesz 
KRS 0000 135 921 
do deklaracji podatkowej.

Wspólnie z Fundacją POLSAT - rozlicz się sercem.


Twój <b>1%</b>

Program do
rozliczeń
podatkowych


Pobierz bezpłatnie

O kampanii

Całą kwotę zebraną z 1% przekazujemy na zakup leków, finansowanie rehabilitacji i leczenia najmłodszych pacjentów w placówkach medycznych.

Ty też możesz pomóc naszym podopiecznym - 1% Twojego podatku ma wielką wartość!

Do dziś z 1% otrzymaliśmy kwotę 16 779 245,30 złotych.

 

  • Pomoc dla Julki

    Pomoc dla Julki

  • Kornelia

    Kornelia






 

Mikołajkowy
Blok Reklamowy

Pomóż chorym dzieciom.
Włącz POLSAT!

O kampanii

Mikołajkowy Blok Reklamowy i ponad 6 milionów Mikołajów

Ponad 1,2 miliona złotych dla chorych dzieci w jeden wieczór! To wynik 14. akcji Telewizji POLSAT i Biura Reklamy Polsat Media. Pieniądze zostaną przeznaczone na leczenie i rehabilitację najmłodszych podopiecznych Fundacji Polsat.

 

Mikołajkowy Blok Reklamowy wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 obejrzało ponad 6 milionów widzów, co według wstępnych szacunków pozwoliło zebrać ponad 1,2 mln złotych. Żeby zostać świętym Mikołajem, nie trzeba było nawet wychodzić z domu - wystarczyło włączyć o tej godzinie Telewizję POLSAT lub telewizję internetową IPLA. - To wzruszające i wspaniałe móc widzieć tak ogromne zaangażowanie naszych widzów i pomoc, którą niosą ludzie dobrej woli tym najbardziej potrzebującym i bezbronnym, czyli chorym dzieciom, którym Fundacja Polsat niesie pomoc. Dziękujemy za ten dar wielu serc - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat. W czasie dotychczasowych 14. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych. Kwota ta została w całości przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, po raz kolejny wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magdalena Hykawy, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński. Od 23 listopada Telewizja POLSAT oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi były emitowane w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. - To, co widać na ekranie, to oczywiście tylko niewielka część pracy, bo żeby to wszystko zorganizować, trzeba wybudować wielką machinę. A to wymaga wysiłku od organizatorów i wykonawców. Ale to przyjemna praca, którą wykonujemy od lat i nie wyobrażam sobie, byśmy mieli przestać - twierdzi Jarosław Gugała, jedna z twarzy Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, a reżyserami spotów byli Andrzej Szajewski i Michał Konwicki. Animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz. Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od 21 lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców.

Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 33 070 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 211 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 229 379 929,03 złotych. Fundusze na prowadzenie działalności pochodzą z ogólnopolskich kampanii, darowizn, dotacji wielu firm i osób prywatnych.

Więcej na temat Mikołajkowego Bloku Reklamowego można przeczytać klikając w ten link

ORGANIZATORZY KAMPANII

Polsat Polsat Media


 

Polskie
Nadzieje
Olimpijskie

O programie

Na co dzień Fundacja Polsat pomaga chorym dzieciom w dofinansowaniu kosztów leczenia, szczególnie w dofinansowaniu rehabilitacji. Ważna dla nas tez jest rehabilitacja poprzez sport, dlatego uczestniczymy w programie „Polskie Nadzieje Olimpijskie”.

Program skierowany do organizacji i zrzeszeń sportowych, szkół sportowych, organizacji pozarządowych zapewniających możliwość uprawiania sportu wyczynowego, jak również zajmujących się organizacją zajęć sportowych dla dzieci chorych i niepełnosprawnych a także realizacją programów wyrównujących różnice pomiędzy sportowcami pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi.

Aktywność sportowa ma pozytywny wpływ na rozwój fizyczny, intelektualny oraz społeczny dziecka. Sport nie tylko rozwija fizycznie, ale także uczy funkcjonowania w grupie rówieśniczej - a co za tym idzie w społeczeństwie. Pomaga przezwyciężać ograniczenia fizyczne i psychiczne, co jest szczególnie ważne dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej.

Organizatorami programu są Polski Komitet Olimpijski, firma Procter & Gamble, Telewizja Polsat oraz agencja Grey Group.

Program składa się z dwóch filarów:

1. sport dzieci i młodzieży - prowadzony przez Polską Fundację Olimpijską
2. upowszechnianie sportu dzieci i młodzieży chorych i niepełnosprawnych, rehabilitacja poprzez sport - prowadzony przez Fundację POLSAT

W ramach czterech edycji Programu „Polskie Nadzieje Olimpijskie”, przydzieliliśmy 59 granty dla ośrodków sportowych, w których trenują dzieci i młodzież zdrowa oraz 19 grantów dla dzieci i młodzieży chorej i niepełnosprawnej. Łączna kwota przyznana w czasie czterech edycji wyniosła ponad 3,6 miliona złotych.

W drugim filarze programu prowadzonym przez Fundację Polsat granty otrzymali:

  • Tarnowskie Zrzeszenie Sportowe Niepełnosprawnych START
  • Integracyjny Klub Sportowy „ATAK
  • Specjalny Ośrodek Wychowawczy Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego
  • Stowarzyszenie Wspierania Osób Niepełnosprawnych „Ab Novo
  • Fundacja Akademia Integracji - Praca, Edukacja, Sport
  • Uczniowski Klub Sportowy OKEJ
  • Uczniowski Klub Sportowy Salwator
  • Uczniowski Klub Sportowy Gladiator
  • Uczniowski Klub Sportowy Okej
  • Konińskie Stowarzyszenie Sportowe Mustang
  • Specjalny Ośrodek Wychowawczy w Mocarzewie

Więcej informacji na stronie: www.nadziejeolimpijskie.pl

 

Jesteśmy dla dzieci

Jeśli chcesz pomóc chorym dzieciom.
wyślij SMS o treści POMOC
pod numer 7531

Historie naszych podopiecznych






Dzieci dzieciom


3 MAJA 2009 ROKU NA ANTENIE TELEWIZJI POLSAT RUSZYŁA KAMPANIA „DZIECI DZIECIOM”.
KAMPANIA BYŁA WYJĄTKOWA - HISTORIE CHORYCH DZIECI OPOWIEDZIELI ICH ZDROWI PRZYJACIELE.


Poprzez spoty chcieliśmy pokazać, że podopieczni Fundacji POLSAT mają marzenia i pasje, które chcą i mogą rozwijać razem ze swoimi zdrowymi przyjaciółmi. Choroba nie powinna wykluczać dzieci ze wspólnego życia z rówieśnikami. Chcieliśmy też aby dorośli zatrzymali się na chwilę i zobaczyli, że obok żyją chore dzieci, które potrzebują naszej pomocy. Czasami wystarczy poświęcić odrobinę swojego czasu. Pomóc w opłaceniu leczenia lub rehabilitacji. Bo tak naprawdę WYSTARCZY CHCIEĆ!

Zajrzyj do „historii naszych bohaterów” – poznasz tam historie dzieci z tej kampanii.

Zobacz zdjęcia z nagrania spotów.






Mechanizm SMS

Choroba dziecka to dla wielu polskich rodzin dramat nie tylko w wymiarze emocjonalnym, ale i materialnym. Specjalistyczne leczenie, nowoczesne środki farmaceutyczne czy skomplikowane zabiegi operacyjne wiążą się z kosztami, które często przekraczają finansowe możliwości rodziców. Państwowa służba zdrowia z wielu powodów nie jest w stanie otoczyć właściwą opieką wszystkich potrzebujących. Fundacja Polsat ratuje zdrowie i życie dzieci, które bez jej pomocy nie mają szans na wyzdrowienie.

Podopieczni fundacji – bohaterowie kampanii ”Wystarczy chcieć” w spotach apelują o pomoc nie tylko dla siebie ale także dla innych chorych dzieci.

 

MOŻESZ POMÓC - WYŚLIJ SMS O TREŚCI POMOC POD NUMER 7531. 
Koszt jednego połączenia wynosi 6,15 zł z Vat. Od 18 lat.

Dziękujemy operatorom sieci komórkowych za wsparcie naszych działań i przekazanie całego dochodu z połączeń na rzecz chorych dzieci.







Wystarczy chcieć?
Zapytajmy siebie, jaka jest alternatywa?
Alternatywą jest: Wystarczy nie chcieć.
To łatwiejsze niż „wystarczy chcieć”.
Bo „wystarczy nie chcieć”, to znaczy nic nie robić.
Także dla tych, którzy potrzebują pomocy.
Wystarczy chcieć.

Jacek Cygan


Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 32 443 małych pacjentów i wsparła finansowo 1211 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 228 164 742,29 złotych.

Dziękujemy!

W codziennym życiu często zapominamy o innych, a szczególnie o tych, którzy potrzebują pomocy.
Nie mamy czasu, aby pomyśleć, że wystarczy drobny gest, by pomóc innym walczyć o zdrowie i przywrócić im nadzieję na lepsze jutro. A wystarczy naprawdę niewiele - wystarczy chcieć.

W sytuacjach związanych ze swoją pracą w kampanii „Wystarczy chcieć" wystąpili znani i wybitni przedstawiciele świata filmu, muzyki, telewizji i nauki. W spotach możemy zobaczyć: Jerzego Stuhra, Małgorzatę Foremniak, Magdalenę Różyczkę, Pawła Wilczaka, Agnieszkę Włodarczyk, Cezarego Żaka, Edytę Górniak, Kayah, Grzegorza Markowskiego, Marylę Rodowicz, Michała Wiśniewskiego, Ninę Terentiew, Agatę Młynarską, Krystynę Czubówną, Katarzynę Cichopek, Joannę Koroniewską, Macieja Dowbora, Krzysztofa Ibisza, Jerzego Kryszaka, Wojciecha Eichelbergera, Jacka Cygana oraz Leszka Możdżera, który nie tylko wystąpił w kampanii, ale także skomponował muzykę do spotów.

Reżyserem spotów kampanii „Wystarczy chcieć" jest Michał Fazlejew.

Reżyserami spotów dla fundacji m.in. byli też: Patryk Vega, Kuba Brożek, Lucyna Erdmanis, Adek Drabiński.



 

Nurture for Fundacja Polsat

Fundacja objęła patronatem wprowadzenie nowoczesnej metody zabiegów wewnątrzmacicznych dotyczących rozszczepu kręgosłupa- jest to wada, która pojawia się na bardzo wczesnym etapie rozwoju płodu - zwykle przed 5 tygodniem ciąży. Dzięki ogromnemu postępowi medycyny perinatalnej na całym świecie rozszczep kręgosłupa jest obecnie rozpoznawany najczęściej już w życiu płodowym w czasie rutynowego badania ultrasonograficznego wykonywanego w 20-22 tygodniu ciąży.

W Polsce nie ma obecnie możliwości wykonywania takich operacji metodą fetoskopową.
I Klinika Położnictwa i Ginekologii przy współpracy z Profesorem Thomasem Kohlem ze Szpitala Uniwersyteckiego w Giessen zainicjowała projekt mający polegać na wdrożeniu fetoskopowych operacji rozszczepu kręgosłupa w Polsce.
Fundacja Polsat sfinansuje zakup sprzętu oraz wydatki związane z implementacją procedury.
Dochód ze sprzedaży toreb „Nurture for Fundacja Polsat” z logo Fundacji Polsat, zostanie przekazany na ww. projekt.

Informacje o torbie http://nurture.pl/produkt/torba-nurture-dla-fundacji-polsat/

 

Więcej informacji o nowoczesnej metodzie leczenia w programie "Wystarczy chcieć"